صفحة: 249

85 בכל סעיף נתונה פונקציה ריבועית . כתבו את תחומי העלייה והירידה של כל פונקציה . 86 בכל סעיף נתון בצורה גרפית תחום הירידה של פונקציה ריבועית . 1 תארו את תחום הירידה במילים ובצורה אלגברית . 2 סרטטו סקיצות של שתי פרבולות מתאימות . 3 לכל פרבולה שסרטטתם כתבו מהו תחום העלייה . 87 בכל סעיף נסו לסרטט סקיצה של פונקציה המתאימה לנתונים . אם אי–אפשר - הסבירו מדוע . א . נקודות החיתוך של הפונקציה עם ציר X הן ) 1 , 0 ( ו ) 5 , 0 (– ולפונקציה יש נקודת מינימום . ב . נקודת החיתוך של הפונקציה עם ציר Y היא , ) 0 , -11 ( לפונקציה יש נקודת מינימום ואין לה נקודות חיתוך עם ציר . X ג . תחום הירידה של הפונקציה הוא x < -3 ותחום השליליות שלה הוא .-5 < x < -1 ד . תחום החיוביות של הפונקציה הוא x > 17 ו x < -1– ותחום העלייה שלה הוא . x > 8 88 הרחבה בכל סעיף כתבו ביטויים של שתי פונקציות המתאימות לנתונים וסרטטו סקיצות שלהן . א . נקודות החיתוך עם ציר X הן ) 8 , 0 ( ו ) -10 , 0 (– והפונקציה קודם עולה ואחר כך יורדת . ) שימו לב : מסתכלים על גרף משמאל לימין ) . ב . תחום העלייה של הפונקציה הוא . x > -4 ג . תחום הירידה של הפונקציה הוא x > 1 והפונקציה חותכת את ציר Y בחלקו החיובי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار