صفحة: 87

פעילויות תרגול : סימני היכר פעילויות בנושא : תוכן ומטרה , התמקדות בפעולה ( מומלץ : ו , ( 3 . 1 בחרו תחוס שבו הייתם רוצים להציע המלצות והוראות המבוססות על ניסיונכם . לדוגמה , מתכון , תחביב , משחקי חברה , "טיפים לחיים" - איך להיות "מקובל" בחברה , איך להיות אסרטיבי , איך הורים צריכים להתייחס לילדיהם בגיל ההתבגרות וכדומה . כתבו את ההוראות . תנו את ההוראות לחבר או לבן משפחה , כדי שיקרא ויגיב . תקנו את ההוראות בהתאם לתגובה . . 2 בחרו "שאלת איך" נוספת מתוך הפעילות "איך עומדים על הראש " ? ( עמ' . ( 81 א . כתבו אותה פעם לאדם בוגר ופעם לילד ( היודע לקרוא . ( ב . במה מתבטאים ההבדלים ? בלשון ; בפירוט ? בידע הנוסף ? . 3 בדקו שלושה טקסטים של הפעלה . לכמה שלבים מפורקת הפעולה ? כתם בכל שלב את שם הפעולה ( חפיפה , תיקון , בישול ) ואת הפועל . A בדקו את הפעילות "איך עומדים על הראש " ? ( עמ' . ( 81 א . לכמה שלבים מפורקת הפעולה בפעילות זו ? ציינו את הפעלים ככל שלב . ב . האם ההנחיות בפעילות זו ברורות ? אם לא , הציעו תיקונים - כיצד לדייק , להבהיר , להרחיב . ומתוך : מציירים קומיקס , מאת משה יהלום . הוראות יכולות להיות משעשעות ומחכימות . מהם יחסי המוען נמען בספר זה ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار