صفحة: 148

לס 3 ר אני אספר אתה ךזספר את תספרי הוא יספר היא תספר $ נחנו נספר אתם תספרו אתן תספרו הם יס !? רו הן יספרו מה נעשה בחופקז הגדוילי כתבו את המלים החסרות לפי הדוגמה ו אל 1 ם / p /? 4 / ) בכדורגל כל היום . היא . בציפורים שלה . ( לטפל ) אתה . ציורים יפים . ( לציר ) הם במקומות יפים בארץ . ( לטיל ) הוא . בגיטרה . ( לנגן ) אני את הבולים עזלי . ( לסדר ) את . את הדוד בחיפה . ( ל בקר ) אנחנו לכם בדיחוית . ( לספח לספר ( גטיית העתיד : ( כדאי לתרגל את הנטייה גם במשפטים . למשל : חוא יספר מה קרה . תספרו לי על הטיול . מה נעשה בח 1 פש הגדול : ! התרגיל עוסק בנושא "בילוי בשעות הפנאי . " ראשית , כדאי להבהיר את המושג החופש תגדיל . התלמידים כותבים את המלים הרוסרות בגוף המתאים לפי שם הפועל שבסוגריים . אחר כך כל תלמיד בוחר משפט אחד שמוצא חן בעיניו ואומר מה הוא יעשה בחופש הגדול . תרגול בעל-פה בעזרת המרות : המורה ואחריו תלמיד ? . אטייל בחיפה . המורה' בתל אביב . תלמיד ו אטייל בתל-אביב . חמורה ן באשדוד . וכוי . ובגוף שני ו תטפל בחתול / בצב / בכלב / בתוכי / בציפור . ת » דר » את החדר / את השולחן / את התיק / את הארץ / את הבולים וכוי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار