صفحة: 103

שברתי נפלתי סמנו 1 V פעם # בךתי צלחת בבלת . פעם עזבךתי את האו פנלם ^ זלי . 1 פעם ^ זבךתי כיסא . פעם שברתי : T את •?• היד T - שלי „?• • . - - - אף פעם לא עזבךתי שום דבר . ? פעם נפלתי בגינה . ? פעם נפלתי 5 לוצר עזל בית הספר . ? פעם נפלתי בךחויב . ? פ 47 ם נפלתי בחצר ^ 7 לי . ס אף פעם לא נפלתי . כתבו : פעם — שברתי ? :- T פעם נפלתי _ שברתי 03 לתי : כל תלמיד מסמן את המשפטים המתאימים לו . שאלו חבר : התלמידים יכולים להפוך כל משפט לשאלה . למשל : פעם שברת צלחת בבית ! פעמ גפלת בחצר שלן ! וכוי . חולצת "אני : " תרגיל הבעה אישית . חמחזה : סיטואציות דומות לזו שבציור העליון . תלמיד א' ( המאשים : ( למה שברת את ה ... ן תלמיד ב' \ זת לא אמ , זה ... ניחושים : על הלוח רשימת פעלים ; אכל , נסע , רקד , צבע , ברח , כעס וכר . כל זוג מקבל פתק עם אחד הפעלים . הזוג המציג אומר מלת זמן : אתמול , ומציג את הפועל . האחרים מנחשים ואומרים את המשפט שהוצג . למשל : אתמול ברחתס .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار