صفحة: 97

מחברת הקבועה כדאי לדעת גלןה כ / ק . נ : ת : ללטאה יש זנב מעניז . כא ^ ר ילד תופס לטאה T T t בזנב , TT — הלטאה TT : — בורחת — — בלי : הזנב . TT — ואיפה הזנב ? ביד bv ; הילד . כתבו את המלים החסרות : משחק 1 T : סמנו קו כמו בדוגמה r מחברת הקבוצה : לפני קריאת המחברת כדאי להקנות את המלים זנב , יד על פי הציורים . את הפעלים בורח , תופס אפשר להקנות בדרך של המחשה : משחק התופסת . בתבו את המלים : התלמידים משלימים את המשפטים מתחת לכל תמונה על פי מחברת הקבוצה . שאלת תוכן ( בעל פה ) 1 למה ללטאה יש זנב מעניין ! ייתכן שלתלמידים אין די אוצר מלים כדי לענות על שאלה זו בכתב , אך הם יוכלו לומר משפטים חסרים ולהשתמש בתנועות גוף כדי לענות על השאלה בעל פה . משחק : התלמידים מתאימים בין זוגות ההפכים . אפשר ללמד בעל פה את המלה ההפך .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار