صفحة: 32

כתבו י * מלים יי בבית , . — — בפינת ך החי ? וברחו ב : : T כתבו מליט : התלמידים כותבים את שמות העצם המתאימים בתוך הבית המצויר , בתוך פינת החי המצוירת או בתוך הרחוב . התלמידים בוחרים מה לדעתם יכול להיות בכל אחד מן המקומות , ועליהם לנמק את בחירתם . למשל : גם מכונית יכולה להיות בתוך בית , אס היא מכונית צעצוע . כל תשובה מתקבלת , אם ההנמקה מובנת . אפשר גם לכתוב אותה מלה בשני תחומים או בשלושה — גם בבית , גס בפינת החי וגם ברחוב . הוראות למשחק 3 מעמוד : 33 לתלמיד א' לוח אי , לתלמיד בי לוח בי , ותלמיד גי הוא הכרוז . הכרוז קורא את שמות הפועל ( לא לפי הסדר . ( למשל : לשבת . תלמיד אי מסמן V ליד יושב , ותלמיד בי מסמן V ליד יושבת . מנצח - הראשון המסמן 4 מלים ברצף .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار