صفحة: 27

קךאו במחברת הקבוצה וכתבו ן " ח ^ ן ) ( רוסי ) ( סחתולה מיץי ) ( ך ; תוב ^ דוגמה : חינוכי משחק עם רותי . מש חקת עם הצבים ועם הילדים . מדבךת עם התוכי שלה בעךב . כותב במחברת על מיצי . עצוב כי מיצי לא רוצה לחזו ר לבית שלו . א 1 ה 5 ת להיות בחצר של יוסי . גר בבית של רותי . מחברת : 1 v : - קבוצה T 1 ךגיאל כ 1 סב : אתם יוךעים ? יש צבים גדולים מאוד . ילדים יכולים לשבת על הצבים האלה . הבנת הנקרא : ( חנן , רותי , החתולה מיצי והתוכי ) התלמידים כותבים את הנושא המתאים לכל משפט לפי מחברת הקבוצה בעמוד . 26 מחברת הקבוצה : קטע מידע על צבים : אפשר לשאול את התלמידים אס ראו צבים גדולים כאלה ולערוך שיחה בכיתה על בעלי חיים שונים ועל גן חיות ( בהתאם לעושר הלשוני של התלמידים . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית

ישראל. משרד החינוך, התרבות והספורט. המינהל הפדגוגי. האגף לתוכניות לימודים


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار