صفحة: 21

קריאת הטקסט קוראים את הפרק ) לשיקול המורה אם לקרוא בקול באוזני הילדים , להציע לילדים קריאה דמומה , או להכין מראש ילד לקריאה לפני הכיתה . ) הכנה לקריאת הטקסט קוראים את הכותרת "קדימה , דניאל" ושואלים : מי אומר את המשפט הזה ? מבקשים לשער מה צפוי בהמשך . האם על סמך מה שאנחנו יודעים על דניאל אפשר לשער מה דניאל יעשה ? קדימה , דניאל ! " זה כמו התחלה ff ל חלום ..." מח ff בות גבוהות בצמרת העץ . בעמוד 21 בספר הספר בנוי בדרך מיוחדת : המילים האחרונות של כל פרק משמשות ככותרתו של הפרק הבא . עד כה , אי אפשר היה להראות זאת לילדים , כי הפרקים שהוצגו אינם רצופים . כעת , כששלושה פרקים נקראים ברצף - " משחק המחבואים , " " העץ שר" ו"קדימה דניאל" - אפשר להצביע על התופעה ולהדגימה . הפרק " קדימה , דניאל" הוא האחרון שהכיתה תעסוק בו באופן אינטנסיבי , ואפשר לשקול אם להמשיך לקרוא את הספר כסיפור בהמשכים , או להמליץ לילדים לשאול אותו בספרייה ולקרוא בעצמם .

ישראל. משרד החינוך


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار