صفحة: 311

שירות שיחה מזוהה – מנוי המצויד במכשיר מתאים מקבל תצוגה של מספר מכשיר הטלפון שחייג אליו . שירות שיחה ממתינה – אפשרות למעבר בין שתי שיחות : כאשר מנוי מנהל שיחת טלפון ובאותו זמן מנוי נוסף מנסה לחייג אליו , יקבלו השניים חיווי קולי מיוחד , בהתאמה , והמנוי שנמצא כבר בשיחה יוכל לקבל גם את השיחה השנייה , בלא שהשיחה הראשונה תנותק . שירות " עקוב אחרי " ( ב " בזק " – (* 72 – מנוי יכול להעביר את השיחות המגיעות לקו הטלפון שלו אל קו אחר . שירות המתנה לקו תפוס ( ב " בזק " – (* 41 – מתג הטלפון יודיע למנוי בצלצול מיוחד כאשר יתפנה הקו שאליו הוא ניסה לחייג והיה תפוס . שירות חיוג חוזר למספר האחרון שחויג ( ב " בזק " – (* 42 – המתג יחייג את מספר הטלפון האחרון שממנו התקשרו אל המנוי . שירות שיחת ועידה בין כמה מנויים . שימוש בכרטיסי חיוג – תשלום לאחר השימוש ( post paid ) בשימוש בכרטיסי קוד , כמו " גלובוס " או " בזקכרט , " או תשלום מראש ( pre paid ) בשימוש בכרטיסים כמו . "Talkman " סיכום רשת הטלפון היא רשת התקשורת הוותיקה והגדולה ביותר בין רשתות התקשורת הפועלות בעולם כיום . היא מגיעה לכל בית בעולם המערבי ולבתים רבים במדינות העולם השלישי . 90 % ממכשירי הטלפון הביתיים בעולם הם מכשירים אנלוגיים . הניסיונות להחדיר מכשירי טלפון ספרתיים לשוק הזה נכשלו עד כה . רשת הטלפון הציבורית מורכבת מארבעה מרכיבים עיקריים : יחידת הקצה המעגל המקומי – הקו המקשר את המנוי למתג הקצה של ספק השירות מערכת המיתוג – המתגים המרכיבים את הרשת מערכת התמסורת בין המתגים

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار