صفحة: 88

בכפל וחילוק - אחד הגורמים הוא מספר שלם עם המורה 9 א. רן, שיר ויותם ישבו סביב שולחן שהגישו בו 4 פשטידות. הם חילקו את הפשטידות ביניהם שווה בשווה. יותם יותם יותם יותם רן שיר רן שיר רן שיר רן שיר •איזו כמות פשטידה קיבל רן רן רן רן רן •איזו כמות פשטידה קיבל כל אחד מהילדים כתבו תרגיל חילוק מתאים ובדקו. ב. הציעו דרך אחרת לחלוקת הפשטידות שווה בשווה בין רן, שיר ויותם. נסו לחתוך כמה שפחות פשטידות. כתבו תרגיל חילוק מתאים ובדקו. כל אחד מהילדים קיבל פשטידה. מספר מעורב ג. האם בשתי הדרכים, א ו–ב, קיבל כל אחד מהילדים אותה כמות פשטידה הסבירו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار