صفحة: 86

דמשבר למספר מעורב ולהפך • אדון צבעוני נעזר גם הפעם בישר מספרים. הראו כיצד: 4 3 2 1 0 •האם גם הפעם קיבל אדון צבעוני את אותה התשובה שקיבלה גברת צבעוני 8מצאו את השבר המתאים. 1 7 = 3|א 7|ד = 6 = 4|ז 10 1 8 = 13|ב 22|ח = 8|ה = 3 2 2|ג = 2|ו = = 5|ט 9 9השלימו. = 10 = 8 = 5 = 4 = 1|א 40 12 = 4|ב = = 5 = 2 = 10 = 4 = = = 2|ג 9 7 10• השלימו: 10 = מספר מעורב • כתבו עוד שתי אפשרויות. •בכל הפעילויות ניתן להיעזר בדף המלבנים המצורף לחוברת. • מומלץ לבקש מהתלמידים לבחור שוויון אחד מפעילות 8 ולספר סיפור או בעיה מילולית המתאימים לו.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار