صفحة: 195

.7 התובעים דרשו פיצויים לא רק על ההפסד הכספי, כי אם גם על ... .8 ... דוחה שבת. מחסן ביטויים: שאט נפש, בנפשנו הדבר, פיקוח נפש, יפה נפש, משאת נפשה, עגמת נפש, דיני נפשות, בחירוף נפש .13 כתבו במילים שלכם את אחד מן המשפטים הבאים: .1 המסקנות המתבקשות מן הממצאים האלה סותרות בעליל את המגמות בשדה החינוך. )שורה 37( .2 רוח הזמן תומכת באינדיווידואליזציה של ההיצע החינוכי ובשוויון הערך של המקצועות הנלמדים. )שורה 42( .14 כאשר מעניקים לתלמידים חלופות ללימודי מתמטיקה... )שורה 29( ברור שריבוי האופציות גורע ממספר שעות הלימוד... )שורה 46( א. מהי המילה הלועזית לחלופות? ב. מהי המילה העברית לאופציות? שם המספר ומילות יחס )5 נקודות( .15 כתבו במילים כל אחד מהמספרים המודגשים במשפטים שלפניכם. א. עד שנת 1999 ירדנו למקום ה28- ברשימת 38 המדינות שנסקרו. ב. תלמידי סינגפור מקדימים אותנו ב.25%- ג. המאמר פורסם בתאריך .12.2.2002 .16 סמנו את האפשרות הנכונה: המורים שיבחו את תלמידם / תלמידיהם על הצלחתם במבחן במתמטיקה. פרק ג: תחביר ומערכת הצורות )25 נקודות( תחביר .17 א. קבעו את סוגו התחבירי של המשפט הבא: האלופים, תלמידי סינגפור, מקדימים אותנו ב–.25% ב. המירו את המשפט למשפט מסוג תחבירי שונה. .18 לפניכם שני משפטים מן המאמר: .1 כווית לא תתרושש בגלל כישלונות ילדיה במתמטיקה , ואילו צ'אד לא תתעשר בן לילה, גם אם כל תלמידיה ילהטטו במספרים. )שורה 21( .2 כלכלת השוק דורשת ממוסדות החינוך להתחרות על לב התלמידים, לפתותם, כפי שמרכולים מפתים לקוחות. )שורה 38( א. קבעו את הסוג התחבירי של המשפטים: פשוט, מורכב, איחוי )מחובר(. ב. ציינו בכל משפט אם החלק המודגש הוא לוואי )משלים שם( או משלים פועל.

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار