صفحة: 12

5 8 : עמוד בספר , מ ציגה מצב כפל שונה 6 פעילות גם הוא מסדנת צעצועי העץ של קיפוד שעל גבו מספרים : אלעזר . שונים של קוצים התלמידים משלימים א ת . ה מספרים בתבנית על פי הציור , כדי לזהות את הגורמ ים השונים חשוב שהתלמידים יתנסו בתיאור בתיאור . הקיפודים באופן מילולי המילולי הם יבטאו בשפה שלהם את שני התפקידים השונים של מספר : הגורמים בתרגיל הכפל כלומר מספר ( הקיפודים ומספר הקוצים על כל , ) הקבוצות כלומר מספר הפריטים בכל ( קיפוד ) . קבוצה שלום הבל ש בפעיל ות זו מבנה הדגם ולכ ן , רזוחהABCD הוא הדגלים הבא ים בסדרה : הם אלה פעילות במעבדה במעבדה זו אפשר ל ייצג מצבי כפל על ידי – מעבדת צעצועי כפל מספר : בוחרים צעצו ע וקובעים א ת ש ני הגורמים . יצירת קבוצ ות שוות . הקב וצות ומספר הפרי טים בכל קבוצה 12 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار