صفحة: 48

23 44 : עמוד בספר מקשריםעם המורה 11פעילותב את הייצוג של המלבן למודל שכבר . חלונות בקרונות הרכבת : נלמד מומלץ להציג את הרכב ת ולערוך דיון עם ה תלמיד ים לפני שקוראים בדיון . את השיחה בין נ ועם לאדם האם אפשר לצייר מלבן : לשאוליש איך אפשר ? לרכבת הנתונה ? לעשו ת זאת בפעילות זו נועם מציג לראשונה , של קבוצות שוות " ציור בקיצור" מיוצג ) הקרונות ( מספר הקבו צות ומספר , באמצעו ת עיגולי ם ) החלונות ( הפריטים בכל קבוצה . כתוב בתוך העיגולים עשוי לסייע " ציור בקיצור" לתלמידים ולחסוך מהם ציור של . מ צבי כפל מפורטים בה משך ה תלמידים מסבירים שאפשרדיוןב לראות בכל מלבן את מספר . ה חלונות ואת מספר הקרונות ב מלבן הימני השורות ייצגו את החלונות והטורים את מספר ובמלבן השמאלי הטורים , הקרונות ייצגו את החלונו ת והשור ות את . מספר הקר ונות תלמידים המתקשי ם יכולי ם לה יעזר בצי ור נקודות במקום : כך , חלונות 48 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار