صفحة: 46

22 42 : עמוד בספר היא פעילות עם המורהמטר ת ה מבנים מלבנ יים ש ונים רב יםלסדר מס פראות ו מככל האפשר . כרטיס ים כרטיסים אפשר 8בעזרת , לדוגמה : לסדר מבנה מלבני כזה : או כזה חשוב לצי ין שסידור מבנה של : יכול ל התב טא גם כך 2 × 4 שכן , לא מדובר בשני מבנים שונים קבוצ ות 2בשנ יהם אפשר לראו ת 2קבוצות של 4כרטיסים או 4של . כרטיס ים היא למיין את מספרי מטרת הדיון הכרטיסים לכאלה שאפשר לסדר לעומת כאלה , רק בדרך אחת . שאפשר לסדר ביו תר מדרך אחת אפשר לתעד את הפעילות . בטבלה בפעילות זו אין משמעות , שימו לב . לציורים שעל הכרטיסים מ צייר ים במחברת 8 פעילותב 21מלבנים שונים הבנויים מ- תלמידים הזקוקים לכך . כרטיס ים . יכולים ל היעזר בכרטיסי המשחק מושית הבל שית ולכן , AABB בפעילות זו מבנה הדגם שעל הגזע הוא : השלט המתא ים לדגם הוא השלט הימני 46 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار