|
|
صفحة: 44
21 40 : עמוד בספר בונים מלבןפעילות עם המורהב המעבר . מכרטיסי המשחק מכרטיסי המשחק למלב ן מחזק את מלבןהקשר בין הההבנה של לתרגיל כפל ומדגיש שלכל מצב של קבוצות שוות מתאים מבנ ה . מלבני היא לגלות שמאיהמטרת הדיון מא יה : אותו מלבןואדם חשבו על , שורות 6תכננה מלבן שיש בו ולכן , כרטיס ים 4ובכל א חת מהן 6 × 4 = מ תאימים לו התרגילים ואדם תכנן מלבן שיש ; 4 × 6 = ו- 4ובכל אחד מהם , טורים 6בו לכן גם ל מלבן שלו , כרטיסים 6 × 4 = מ תאימ ים שני התרג ילים . 4 × 6 = ו- ? מה עוד משחק בזוגות – 001צובעים עד | הצעה לפעילות נוספת קוביות מש חק 2 , צבעים 2טושים ב- , 01× 01מ צוירת עליו מסגרתשדף משבצות : ציוד לכל זוג : הוראות הש נייהואחת עבור מספר השורות : כל שחקן ושחקנית בוחרים צב ע ומטילים בתורם שתי קוביות• . עבור מספר הטורים אפשר למקם את המלבן בכל מקום בתוך . מציירים מלבן מתאים וצובעים אותו בצבע שבחרו• . אבל המטרה היא למלא את כל המסגרת במשבצות צבועות , המסגרת . כותבים תרגיל מתאים לכל מלבן שמציירים• . הוא המנצחלצבוע משבצות רבות יותר במסגרתמי שמצליח משבצות 001לצורך כך בו חרים . מספר וצבע , מעבדת כמותאפשר לבצע א ת הפ עילות הזאת גם ב . שורו ת 01ב- 44 מדריך למורה | כפל
|

|