|
|
صفحة: 92
84 : עמוד בספר היא 91פעילותבהדיוןמטרת ולהיעזר , לה תבונן בתרגילים במבנה , בהשוואה בין המחוברים המספר ובמשמעות הפעולה כדי לקבוע מה סימן ההשוואה . המתאים מומלץ להמחיש א ת ההשוואה . בעזרת ישר המספרים : ני מוקים אפשר יים אחד המחובריםבו-סעיפים א ב• ולכן ככל , בשני תרג ילים זהה שהמחובר השני יהיה גדול יותר . התוצאה תהיה גדולה י ותר – 6יש בשני התרגיל יםסעיף גב• . עשרות באחד המחובר ים בחיבור היחידות התרגיל , הש מאלי ה וא תרג יל עם המרה . ולכן התוצאה שלו גדולה יותר המחובר הראשוןסעיף דב• 01בתרגיל השמאלי קטן ב- מהמחובר הראשון בתרגיל המחובר השני בתרגיל . הימני מהמ חובר 01הש מאלי גדול ב- ולכן , הש ני בתרגיל הימני . ה תוצאו ת ש וות בש ני התרגילים אפשר לשאול את 02בפעילות : התלמידים כמה אפשרויות להשלמה • ? מ צאתם לכל סעיף מה המשותף לכל האפשרויו ת• ? שמצאתם בכל סעיף . נקודת מבט פעילויות נקודת מבט בספר זה מתמקדות במיומנויות של פירוק העתקה של ציור או של דוגמה על ידיוהרכבה של צורות ו . הוספת קווים 92 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :
|

|