|
|
صفحة: 88
80 : עמוד בספר התלמידיםפעילות עם המורה ב מכירים לראשונה א ת ישר ישר מספרים ( המספרים הריק ככלי עזר לפתיר ת ) סכמטי . תרגילים ישר מספרים ריק מעודד מעורבות קוגניט יבית של התלמידים בכל הפעלת שיקול דעת , שלב י הפתרון . וגמישות בדרכי פתרון לפני הפעילות בספר מומלץ ל בקש מהתלמידים לס מן שלוש ה מספר ים . 07ו- 68 , 05למשל , על הישר חש וב להשוות בין סימוני ה תלמידים ולהרא ות שאפשר להתחיל ב נקודה לבח ירתם על ה ישר כל ע וד הם שומרים על , במקרה ז ה . מר חקי ם מתאימים צריך ל היות 86ל- 05המרחק בין . 07ל- 86גדול יותר מהמרחק בין יאיר ונועם מציג ים שלוש , אנה אנה . דרכים ל פתור תרגיל חיבור ויאיר מתחילים מהמחובר הראשון ואילו , ובוחרים סדר קפיצות שונה נועם בוחר להתח יל מ המחובר . השני , יש דרכים מגוונות לפתור תרג ילים חשוב לעודד את התלמידיםו . לפ תור בדרך הנוחה להם להציג את היא מטרת הדיונים להיחשף לדרכים , הדרכים השונות נוספות של תלמידי ם כד י לבחון אסטרטגיות חישוב יעילות יותר או ובכך להעמיק את ה תובנה , פחות . שלה ם דוגמה לדרך יעילה לפתור את : 13 פעילותהתרגיל ב 88 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה
|

|