صفحة: 37

: עמוד בספר , היא פעילות חקר 42פעילות ה עוסקת בבנ יית מצבי כפל שונים על ה תלמידים לסדר : לאות ה מכפלה שעל כל , מספרים שונים של מגשים . אחד מהם אותו מספר של כוסות ולהשתמשלעבוד בזוגותמומלץ בפתקיות ו במשט חי ה יחידה . מהחוברת המלווה לצורך המחשה לאחר שהם מציעים אפשרויות כדאי לרכז אות ן על הלו ח , שונות האם כל האפשרויות : ולשאול שאלות איך אפשר לוודא שאין ? מ תאימ ות ? מתא ימותעוד אפשרויות מקריםכדאי להת ייחס גם ל , שימו לב 02עליושמגש אחד : ה מיוחדים על כל אחד שמגשים 02ו- , כוס ות . מהם כוס אחת אפשר לרכז את כל הא פשרויות : בטבלה 33 כוסות בסך הכול כוסות על כל מגש מגשים 1 20 20 2 10 20 4 5 20 5 4 20 10 2 20 20 1 20 37 מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار