صفحة: 36

17 32 : עמוד בספר התלמידים נדרשים 12פעילותב להשלים את התבנית הריקה לפי כדי לסייע להם . התרגיל הנתון לעשו ת זאת מצורפות תמונות . להשראה ה תלמידים צריכים 32פעילותב להציג מצב כפל משלהם בעזרת . ציור ותרגיל , ה תבנית לתלמידים המתקשי ם לחשוב על רעיון מתא ים אפשר להתחיל : כמו , ימשיכו אותווהם , סיפור על כל , ב חדר שלי יש כמה מדפים" . . . "מדף מונחים לכל , בכביש נוסעות מכוניו ת" . . . "מכונית יש ? מה עוד מספרים סיפור כפל | הצעה לפעילות נוספת כרטיס י משחק כפל מהח וברת המלווה : אביזרים מחברת וכל י כ תיבה : ציוד נוסף : הוראות . כל תלמיד ותלמידה בוחרים אחד מכרטיסי התמונות וכרטיס שבו תרגיל המתאים לכרטיס התמונה . כל אחד מ הם מתאר את מ צב הכפל ומ נסה לכתוב בעיה מתא ימה א ו סיפור מתאים במחברת ? כמ ה דוב ונים יש למאיה . דובוני ם 4ועל כל מדף יש , מדפים 2בחדר של מאיה יש : לדוגמה כמה קופסאות צבע . קופסאות צבע 4ובכל שורה הניח , שורות 4נועם סידר את קופסאות הצבע ב- : או ? יש לנועם 36 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار