صفحة: 86

6 78 : עמוד בס פר נועדה לחזק את 10 פ עילות ה תלמידים . ה תובנה המספרית צריכים להבין שכדי שיתקבל יש לבחור , הסכום הגדול ביותר מספרים שסכום העשרות שלהםב אילו היו יותר ( ה וא הגדול ביותר ה יה צריך לבחור גם , מש ניים כאלה הפני ית ) . את ספרת היחידות תשומת הלב לספרה בעלת הערך במקרה זה , הגבוה ביותר . באו מדןמעודדת שימוש , לעשרות פתרונות לפעילות : הסכום הגדול ביותר . א 43 + 45 = 88 : הסכ ום הקטן ביותר . ב 8 + 26 = 34 : סכו ם בעשרות שלמות . ג 8 + 32 = 40 : פ תרון אפשרי – אי-זוגיסכום . ד 39 + 8 = 47 הצעה להרחבת הפעילות אפשר לבקש מהתלמידים להרכיב , תרגילי חיבור נוספים לפ י תנאים למשל כאלה שספרת העשרות של או תרגילי ם 6הסכום שלה ם היא שיש בהם המרה וכאלה שאין בהם . המרה מושית הבל שית בפעיל ות זו מבנ ה הדגם שעל ולכן הזחל , עזגהABC הוא : שגר בו הוא זה 32 86 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار