صفحة: 135

: עמוד בספר חשוב שהתלמידים 30 פעילותב יבינו שנ ועם אינו חייב להשתמש . בכל הפריטים : דוגמה לפתרון כדאי להשוות בין ההצעות של : ה תלמידים ולבדוק באיזו הצע ה נועם משת מש• ? במספר הפריטים הגדול ב יותר באיזו הצע ה נועם משת מש• ? במספר הפריט ים הקטן ב יותר מ צאושונותכמה ה צעות• ? התלמיד ים ה תלמידים צריכ ים 31 פעילותב ולסכוםדו-ממדיתלהשלים טבלה . את הנ תונים לפי צבע או לפי סוג : הפתרון . 127 135 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار