صفحة: 134

30 126 : עמוד בספר נת ונה ב עיה מילולית 27 פ עילותב ה מופיע ה בה " נשארו"שהמילה תלמידיםהיכולה לגרום לחלק מ אך , להשתמש בפעולת חיסור למעשה הפעולה הנחוצ ה ה יא . ח יבור עוסקת במשמעות 29 פ עילות . ה מוצג על מאזנ ייםאי-שוויוןשל המאז ניים המאוזנים מוכרים : לתלמידים מפעילויות קודמות ה ערך של כל מה שנמצא בצד ימין שווה בדיוק לערך של כל מה . שנמצא בצד שמאל אינםבפעילות ז ו המאזניים כלומר צד ימין כבד יותר , מא וזנים ולכן המספר בצד ימין , מצד שמאל צריך להיות גדול י ותר מסכו ם . המספרים בצד שמאל ה תלמידים להיעזר בפעולותעל חיבור וחיסור כדי למ צוא את . המשקלים החסרים להציגהיאמטרת הדיון אסטרטגיות לפתרון הבעיה ושהתלמידים יבינו אילו מספרים מומלץ . יכולים להתאים למשושה להציע להם למ צוא קוד ם את המספר החסר כדי לאזן את ולאחר מכן למ צוא , המאז ניים . מספרים המתא ימים למשושה עליהם להשלים אתסעיף ב ב המשפ ט המ תאר את המספרים : המתאימים למשושה . 72כל ה מספרים הקטנים מ- 134 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار