صفحة: 180

17 168 : עמוד בספר מ תרגלים מושגים 9פעילותב . קודם ואחר כך : הקשורי ם לז מן ה תלמידים צריכים לסדר רצף של מקרים לפי זמן ההתרחשות . שלה ם הצעה להרחבת הפעילות מבקש ים מ התלמ ידים לשתף להמציאסיפור אישי שלהם או ולומר משפט הכולל מושגיסיפור תרגלו בפעילות וציון השעותשזמן . שהסיפור התרחש בהן בבית שלנו קודם אוכלים : " למשל רק אחר כך ו , 7ארוחת ערב בשעה " . לפ ני הש ינה,8בשעה , מ תקלח ים ה תלמידים מתרגלים 01פעילותב הוספה של חצאי – ח ישוב זמ ן שעו ת והצג ת השעה בשעון . דיגיטל י ? מה עוד מכינים ש עון שמש| STEM משלבים פעילות טוש , פלסטלינה , שיפוד עץ , צלחת לשימ וש חד-פעמי : ציוד : הוראות מומלץ לסמן . כותבים על הצד התחתון של צלחת את מספרי השעון ומסמנים את מרכז הצל חת• . ולאחר מכן להשל ים את שאר המספרים , 21ו- 9 , 6 , 3ראשית את המספרי ם הופכים אותה ונועצים במרכז את ש יפוד , מד ביקים עיגול פלסטלי נה במקום המסומן במרכז הצלחת• . כך שבינו וב ין ה צלחת תי ווצר זוו ית ישרה – העץ בצור ה אנכית הצל שיו צר ש יפוד העץ מורה על . יפנה לכיוון צפון 21יוצאים לחצר ומ ניחים את הצלחת כך שהמספר• . הש עה ? איך זה עובד , לכן נראה כי השמש נמצאת במקום שונה בכל פעם . כדור הארץ מסתובב סביב עצמו במהלך הי ממה באמצע היום השמש : מה שמשת נה ה וא מקום הצל בשל התנועה של כדור הארץ – אולם לא כך הדבר . 21ולכן הצל מורה על השעה , נמצאת בדיוק באמצע הדרך בין מזרח למער ב . ולכן השעו ן אינו מד ויק לג מרי , בכל יום יש הבדל קטן בזווי ת הסיבוב של כדור הארץ , תמונה שמכילה שעון , שעון קיר שעון קוורץ , בתוך מבנה תוכן שנוצר על - ידי בינה מלאכותית . עשוי להיות שגוי 180 מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار