|
|
صفحة: 27
: עמוד בספר היא ל הציג שני מצבי מטרת הדיון המתאימים לאותו תרגילשוניםכפל המי יצגת את , לכן התוצאה . כפל , מספר החלונות בסך הכול ברכבת . תהיה זהה בשניהם אתסעיף דחלק מהתלמידים יכת בו ב אתסעיף הו ב , 4× 5 = ה תרג יל ויש – ) או להפך ( 5× 4 = ה תרגיל להדגיש שכל אחד מהתרגילים . מ תאים לשתי הרכבות הצעה להרחבת הפעילות מהתלמידים לתקן אתאפשר לבקש הרכבות שמתאים להן רק תרגיל חיבור כך שיתאים להן גם תרגיל . כפל מספרים במספרים מספרים"בפעילויות בפינת מ וצגת תמונ ה של " במספרים מ טרת . ם-יוהיוםמחיימצב הפינ ה ה יא לע ודד את התלמידים לתאר את התמונה ולשאול שאלו ת תוך שימוש . בידע ובמושגים שלמדו עד כה דוגמאות לנושאי ם שאפשר : לשאול עליהם בתמונה זו האם אפשר לכתוב תרגיל• כפל המתאים לכל ? הפינגווינ ים כמה כנפיים יש לכל • איזה תרגיל ? הפינג ווינים יחד כפל מתאים לחישוב מספר ? הכ נפי ים האם אפשר לכתוב תרגיל• למספרכפל המתאים ולמספר הרגלייםהכ נפי ים ? של כל הפינגווינים יחד אילו עוד מצבי כפל אפשר• ? לזהו ת בתמונה 23 ? מה עוד רכבות שונות לתרגיל כפל 2בונים | הצעה לפעילות נוספת משטחי יחידה מהחוברת המלווה : אביזרים פ תקיות : ציוד נוסף : הוראות מציגים לתלמיד ים תרגיל ומבקש ים מהם לב נות שתי רכבות . המתאימות לתרגיל ב עזרת הפתקיו ת ומשטחי היחידהשונות רכבת : עליהם להתאים שתי רכבות 6× 3 = לתרגיל , לדוגמה 6ורכב ת ש נייה שבה , חלונות 6קר ונות ובכל קרו ן 3אחת שבה . חלונות 3קרונות ובכל קרון 27 מדריך למורה | כפל
|

|