|
|
صفحة: 26
12 22 : עמוד בספר בקשר עוסקיםפעילות עם המורה ב . בין תרגיל כפל לתרגיל ח יבור ה יא לזהות אילומטרת הדיון מהילדים כתבו תרגיל מתאים מ תוך ארבעת . לרכבת הנתונה וחשוב , ה ילדים רק נועם טעה . שה תלמידים ידעו להסביר מדוע מבחינים ב ין רכבות 7פ עילותב , המתארות מצב כפל לכאלה שלא . תרגילי ם מתאימי םוכותבי ם לרכבת המתארת מ צב כפל מתאים ואילו , תרגיל חיבור חוזר ותרגיל כפל לרכבו ת האחרות מתאים רק תרגיל . ח יבור ה יא שהתלמידיםמטרת הדיון יבצעו רפלקציה על הפעילות ויגיעו : למסקנו ת אלה כבות שיש ב הן אותו מספרלר• חלונות בכל קרון מתאימים גם . תרגיל חיבורגםותרגיל כפל מספרלרכבות שאין בהן אותו• לא מתאים חלונות בכל קרון תרגילרקאלא , תרגיל כפל . ח יבור ה ניסוח המילולי של המסקנות עלול להיות קשה ומורכב ע בור חלק אין חובהעל כן ו , מהתלמידים , או לכתו ב א ותןאותן במפורשלומר אך חשוב ל הבי ן א ת הרעי ון העומד . בבסיסן 26 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל
|

|