|
|
صفحة: 178
16 166 : עמוד בספר ה תלמידיםפעילות עם המורה ב לומדים לקרוא את השעה בשעון דיגיטלי המציג שעות שלמות וחצאי . שעו ת ביחידה זו משתמשים בשעון ביחידה . שעו ת 21דיגיטלי של ית ווסף גם שעון 7הבאה בספר . שעו ת 42דיגיטלי של היא להפנות אתרת הדיון מט תשומת ליבם של התל מידי ם שאפשר לראות את אותהלעובדה . שעה בשעונים משני הסוג ים ה תלמידים יכולים לשתף היכן הם רואים את שני סוגי השעונים סביבתם ולהסביר את הקשר בין ב . המספר ים ה מוצג ים לשעה אפשר להזכיר להם שהשעון הדיגיטלי נפוץ יותר כיום גם . בסביבת הבי ת וגם מחוצ ה לה אפשר לשאול את 6פעילותב כמה דקו ת יש בשע ה : ה תלמיד ים אם מ חלק ים את השעה ? שלמה כמה דקות יהיו , לשני חלקי ם שווים ולהגיע איתם למסקנה ? בכל חלק . 60 = 30 + 03ש- ? מה עוד ? מה השעה| הצעה לפעילות נוספת שמרדף וט וש מח יק , שעו ן מח וגים מהח וברת המלו וה : ציוד : הוראות . התלמיד ים מכנ יסים את השעון לשמרדף• ו התלמידים צריכים לצייר או לסדר , קוראים בקול שעה כלשהי• . את המחוגים לפי השעה לאחר מכן התלמידים כ ותבים בצד את השע ה כפי שהיא תו צג• . בשעון דיגיטלי 178 הערות לעצמי : מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן
|

|