صفحة: 24

11 20 : עמוד בספר , בשונה מהפעילויות הקודמות , שהמצב הכפלי בהן היה מצויר כותבים תרגיל כפל 4 פעילותב . למ צב המתואר באופן מילול י תלמידים הזקוקים לכך יוכלו לצייר מגשים שעל כל א חד 3סעיף א ב מגשים 5סעיף ב ו ב , כוסות 4מהם . כוסות 4שעל כל אחד מהם כתב סתרים , מסומנ ת כאתגר 5 פעילות ולא כולם יוכלו לפתור אותה אפשר , על כן . באופן ע צמאי לסייע לתלמ ידים בעזרת שאלות מכוונות וכתיבת . תוצאות הביניים על המובייל נתוןסעיף א במובייל ב ולכן , 2שערך הע יגול הוא , 8עיגולים הוא 4הערך של בצד . 2× 4 = 8 : ו בתרג יל 2ישהשני של המובייל ,ובהתאם לתרגיל , מ תומ נים . 4ערך כל מתומן הוא נתון שערךסעיף ב במובייל ב ולכן הערך של , 2המעוין ה וא : ובתרגיל , 6מ עוינים הוא 3 בצד השני של . 2 × 3 = 6 , טרפזים 2המובייל מופיעים ערך כל,ובהתאם לתרגיל . 3טרפז הוא 24 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار