|
|
صفحة: 23
: עמוד בספר כותבים תרגיל כפל 3פעילותב והכוסותהמתאים למספר המגשים . בדוכ ן של חיים יש להדגיש לתלמידים שלכל סעיף בפעילות זו ובפעילויות הבאות , ביחידה זו מתאי מים שנ י תרג ילי כפל . אך הם נדרשים לכתוב רק אחד מהם אילו תרגילים כתבתם : אפשר לשאול במה הם דומים ובמה הם ? בכל סעיף ? שונים על כל מגש כוס מונחתסעיף ב ב חשוב להזכיר מצב כפל שכן , אחת י יתכן . כזה מדי פעם בלימוד הנושא שי היו תלמידים שיגיעו עם הזמן ה תוצאה 1כשכופלים ב- : להכללה . 1שווה למספר שכופלים ב- יילמדו בהרחבה , 8בספר , בהמשך . בתרגיל י כפל 1ושל 0ה תכונו ת של נקודת מבט " נקודת מבט"הפעילויו ת בפינת בספר זה מתמקדות במיומנ ויות של פיר וק והרכבה של צורות ה עתקה של ציור או של דוגמה ו . על ידי הוספת קווים 19 ? מה עוד מצולעים משוכללים | הצעה לפעילות נוספת מקלות ארטיק או גפרורים : ציוד : הוראות . מקלות 42וכל זוג מקבל , מ תחלקים לזוגות• כל זוג משתמש במספר מקלות לבחירתו ובונה מהם מצולעים• . שווי צלעות זהים בני הזוג מתאימי ם למצ ולעי ם שבנו תרגיל חיבור ו תרגיל כפל• . המתאימים לחישוב מספר המקלות בסך הכול 23 מדריך למורה | כפל
|

|