صفحة: 173

: עמוד בספר התלמידים צריכים 8 פעילותב למד וד בסרגל את אורכי הצלעו ת בוודאותשל המצול עים כדי לדעת לאיזה מצולע יש היקף שונה . מהיקף המצולעים האחר ים אפשר להציע לתלמידים לכ תוב . מ"ליד כל צלע את אורכה בס אפשר להציע 9 פעילותב לתלמידים לחשוב אם נוספו או ואם , ירדו מה היקף קטעי ם האורכים של הקטעים גדלו או . ק טנו אפשר לראות בו-סעיפים אב אלא רק , שההיקף לא השתנה . מיקום הקטעים סכו ם – ההיקף גדלסעיף ג ב אורכי שני הקטעים החדשים גדול מאורך מהצל ע המקורי ת של . הריבוע נוספו ארבעה קטעיםסעיף דב . ולכן ההיקף גדל , חדשים 161 173 מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار