صفحة: 20

9 16 : עמוד בספר היא 51ו- 41פעילויותמטרת לחדד באמצעות מצב ים מפינת החי של יעל את ה הב חנה בין זיה וי מספר הפר יטים ש יש בכל קבוצה ובין זיהוי וצירוף מספר הפריטים זא ת מכיוון . שיש בסך הכול שלעי תים יש בלבול ב ין הש ניים כ י " . כל"בשניה ם מופיעה המילה ה תלמידים מבחינים 41פעילותב , ב ין מספר האיברים שיש לכל עז , הקרניים והזנבות , למשל הרגליים ובין מספר האיברים מכל ס וג ש יש . יחדלכל העיזים ההבחנה היא בין 51פעילותב מספר הירקות שיש בכל קופסה ו בין מספר הירקות ש יש בכל . יחדהקופסאות 20 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار