صفحة: 172

13 160 : עמוד בספר המצולעים 7 ו- 6 פ עילויותב בשנ י סוגי . על רשתותמסורטטים הרשת ות אורך כל צלע במשבצת הרשת . מ"ס 1או במשולש הוא מאפשרת למצוא את אורכי . הצלעות בלי צורך בסרגל . עם זאת הרשת גם עלולה לבל בל שימו לב שכאשר התלמידים מודדים את היקף המצולעים הם ולא , סופרים קווים לאורך ההיקף . את המשבצות או המשולשים ההשערה והבדיקה 7 פעילותב אחריה מאפשר ות לתלמ ידים לגלות שגם אם המצולע נראה ק טן יותר והוא בעל שטח קטן יותר ההיקף לא בהכרח ק טן , ) מצולע ג ( מומלץ לענ ות על השאלה . יותר , בתחתית העמוד במליא ת הכיתה ולהגיע למסקנ ה שאין קשר בין ויכולי ם להי ות , השטח להיקף מצולעים בעלי היקפ ים שוו ים כמו , שהש טחים של הם שו נים ו יכול להיות ששטח , ג – מ צולע ים א מצולע אחד ק טן משטח מצולע , אך ההיקף שלו גדול יותר , אחר . כמו מצולע ד לעומת מצולע א פעילות דיגיטלית בסביבת המורה ובספר הדיגי טלי מעבדת אפשר למצוא את ב מעבד ה זו . מצול עים ברשת ב אפשר ליצור מצולעים שונים אפשר . ולמדוד א ת ההיקף שלהם , ריבועים : ור את סוג הרשתלבח מש ולשים ישרי זווית או משולשי ם . שו וי צלעות 172 הערות לעצמי : מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار