صفحة: 120

112 : עמוד בספר אפשר לעודד את 7פעילותב ה תלמידים להשת מש בשיקולי היגיון והשוואה בין מחירי המוצרים ולא , כדי למצוא את התשובה . לפ תור תרגילים הסל הי מני זול , למשלסעיף אב י ותר כי מחיר כל פריט ב ו נמוך בשקל ממחיר הפריט המקביל בסל : אפשר להוסיף ולשאול . השמאלי " ? בכמה הסל הימני זול יותר" היא 8פעילותבמטרת הדיון להסב א ת תשומ ת ליבם של התלמידים לקשר שבין הסכומי ם בשורה הראשונה לסכומים בשורה המספר בשורה השנייה : הש נייה מהמספר בשורה 01תמיד גדול ב- . הראשונה באו תו טור פעילות דיגיטלית בספר הדיגיטלי אפשר למצוא לוח החיבור : פעילות לתרגול נוסף רמה – חלק ב 001גרירה עד – גורריםבפעילות זו התלמידים . א מספרים למקומות המ תאימים התרגילים . 001בלוח חיבור עד שהם פו תרים הם תרג ילי ח יבור שבהם אחד,ו חיסור עם המרה . חד-ספרת יהמספרים הוא . לפ עילות יש שלוש רמות קושי ? מה עוד משלימים לוח חיבור| הצעה לפעילות נוספת במדריך זה 591לוח חיבור ריק מ נספח ו בעמוד : אביזרים : הוראות קטןדו-ספרתיכל אחד מבני הזוג בוחר מספר . עובדים בזוגות• . 05מ- אחד מבני הזוג כותב את המספר שבחר ב משב צת כלשהי • והאחר כותב את המספר ש בחר , בשורה העליונה שבשוליים . בט ור השמאלי שבשולי ים שני התלמידים מוצאים יחד מה המספר המתאים לסכ ום שני• . המספרים שכתבו וכותבים אותו במקום המתאים ממשיכים כך עד שהשוליים מתמלאים ומשל ימים את• . הסכומים החסרים בלוח 120 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار