|
|
صفحة: 118
22 110 : עמוד בספר מוצג יישום של פתרון 4 פעילותב . ה עוסק במדידו ת אורךתרגילים ועל , הציור מובא בהקט נה ה תלמידים להבין שהמידות המצוירות אינן משקפו ת את . ה מציאות הש נתות שעל סרט המדידה מוצגות כך , בקפיצות בעשרות שלמות שחישוב הגובה של כל חיה הוא הוא בוהמחוסרשתרגיל חיסור . 100 ה תרגיל המ תאים לחישוב הוא תרגיל חיסור של גובה בול העץ מהגובה ה חתול עומד על בול , למשל . הכללי ולכן התרגיל , מ"ס 46עץ שגובהו . 100 – 64 = 63המתאי ם הוא מכיוון שהחיסור הוא ממס פר יהיו תלמידים , בעשרות שלמו ת רבי ם שיה יה להם נוח יותר לפ תור בעל פה או בעזרת השל מה לשל ם . בעזרת ישר המספרים הריק בהמשך הפעילות התלמידים , נדרשים לסדר את החיות לפי גובהן ולסדר את בולי העץ לפי גובהם התלמידים יב ינוהדיוןבעזרת שהסדר ב ין גובה החיות הוא הפוך . מסדר הגבהים של בולי העץ מושית הבלשית בפעיל ות זו כדאי להמליץ לתל מידים לסמן את הדגם אפשר לסמן בעזרת . החוזר , כפי שכבר למדו ב עבר , ק ווים . וכך לדעת כיצד לצבוע 118 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :
|

|