صفحة: 16

7 12 : עמוד בספר ה תלמידיםפעילות עם המורהב מ תבקשים לראשונה למצוא כמה . חלונות יש בכל הרכבת בסך הכול לנסות לחשבמהםמ ומלץ לבקש בעצמם את מספר ה חלונות לפני . שהם קוראים א ת דברי הילדים תלמידים שונים יפעל ו בדרכים שונות כדי למצוא א ת מספר : ה חלונות הכולל כפ י , חלקם יספרו בקפיצות• . שעשתה מאיה , חלקם יבצעו תרגיל חיבור חוזר• . כפי שעשה אדם כפי , חלקם ייעזרו בישר המספרים• . שעשתה מיכל ייתכן שחלקם יאמרו שמתאים כאן• . תרגיל כפל שהם יוד עים לפתור . את החלונותיספרוייתכן שחלקם• במקרה זה חשוב לכוון אותם . לדרכים י עילות יותר רק לאחר שהם מעל ים רעיונות אפשר לה ציג את דרכי , לפ תר ון ה פתרו ן של הילדי ם המ וצגות . בפעילות ולדון בכל א חת מהן נתונה תבנית לתיאור 9פעילותב בתבנית מופיעים בסדר . מ צבי כפל קבוע שלוש ת המרכיבים של מצב : הכפל ) מספר הקרונות ( קבוצות• מספר ( פר יטים בכל קבוצה• ) החלונות בכל קרון מספר החלונות בסך ( סך הכול • ) הכ ול על ה תלמיד ים לבחור באחת הדרכים שהוצגו קודם ולהשלים את . הנתוניםהתבני ת לפי הצי ורים 16 מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار