|
|
صفحة: 115
: עמוד בספר יש להדגיש 52פעילותב לתלמידים שהכותרת צריכה לתאר . את ה מידע שהדיאגרמה מציגה : דוגמאות אפשריו ת מספר כוסות המים ששתתה• . מיכל במהלך השבוע כמה כוסות מים מיכל שותה• ? בשבוע חישוב מספר כוסות המים הכולל ששתתה מיכל דורש תרגיל מומלץ לדו ן באסטרטגיות . שרשרת שונות המסיי עות לחשב בצורה . יעילה וללא שגיאו ת מתרגל ים קריאהדו-סעיפים ג ב של נתו נים ושואלים שאלות נוספות על חלקן אפשר לענות רק לפי – ועל חלקן אי אפשר , הדיאגרמה . לענות לפי הדיאגרמה דוגמה לשאלה שאי אפשר לענות מדוע ביום : עליה לפי הדיאגרמ ה שלישי שתתה מיכל את מספר ? הכוסות הגדול ביו תר 107 ? מה עוד STEM משלבים| הצעה לפעילות נוספת המצ יגה את כמות המים ששתתה מיכל , 52פעילותבהמשך ל אפשר לשוחח עם התלמידים והתלמידות על , במהלך השבוע . תזונה מגוונת ובריאה ועל החשיבות שבשתיית מים בכל יום וכן , אפשר להדגיש שכל היצורים החיים זקוקים למים כדי לחיות וביום חם או – כוס ות מים לפח ות 6שחשוב לשתות בכל יום . לאחר מאמץ גופני מומלץ לשתות אף יותר ובה , אפשר לבקש מהם להכין טבל ה שבועית כמו של מיכל לאחר שבוע עליהם . יכתבו כמה כוסו ת מים הם שתו בכל יו ם להכין דיאגרמה המתא ימה לנתונ ים שאספו ולחשב כמה כוסות . הם שתו במהלך השבוע אפשר להציג את ה מידע בכיתה ולדון בהבדלים ובסיבות או , הג יוני שתלמיד או תלמידה פעילים יותר , למשל . להבדלים . ישת ו מי ם רבים יותר , כאלה שנמצאים בחוץ במשך זמן רב יותר עמודים , לכיתה א"האדם – 5פלא טבע"מ חוברתהמידע לקוח * . 31ו- 12 115 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה
|

|