|
|
صفحة: 165
: עמוד בספר מומלץ להפנות את 5 פעילותב תשומת לב התלמ ידים לכך כל הזוויות שלהםששהמרובעים הם אלה המוכרים ) הו-א ( ישרו ת . להם כמלב ן וכריבוע שאלות נוספות באילו מהמרובעים יש רק זווית• ? ישרה אחת באילו מהמרובעים יש רק שתי• ? זוויות ישרות 153 ? מה עוד פעילות Iתוצובקב הצעה לפ עילות נוספת מטרים 2גומי תפירה קשור בקצוות באורך של כ- : ציוד כמספר הקבוצות : הוראות 4 – 3ה תלמידים מתחלקים לקבוצות של . ונכנסים לתוך מעגל הגו מי , לאחר מכן כ ותבים על הלוח הגדרה . ועל התלמ ידים ליצור את ה מצולע לפי ההגדרה שנקבעה : למשל מר ובע שיש לו שתי זווי ות ישרות• מחומש שיש לו שלוש זוו יות ישרו ת• משושה שיש לו רק זווית ישרה אחת• התלמיד ים יכולים גם ליצור לבד את . המצולעים בגופם אפשר לבקש מהם ליצור משולש שיש לו שתי זוויות ישרות . ולבקש להס ביר מדוע לא הצליחו תמונה שמכילה , הנעלה , קרקע רצפה , נעל תוכן שנוצר על - ידי בינה מלאכותית עשוי . להיות שגוי תמונה שמכילה , לבוש , אדם , קיר הנעלה תוכן שנוצר על - ידי בינה מלאכותית עשוי . להיות שגוי 165 מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן
|

|