صفحة: 63

: עמוד בספר פותרים תרגילי כפל 8פעילותב בעזרת קפיצות שוות על ישר . המספרים בשתי דרכי ם שונו ת בדרך א חת המספר הראשון בתרגיל מייצג את מספר הקפיצות והמספר ובדרך , הש ני את גודל הקפיצה השנייה ה מספר הראשון בתרגיל מייצג את גודל הקפיצה והמספר . השני את מספר הקפיצ ות מומלץ לתת לתלמידים תרגילי כפל נוספים ולבקש מהם לפתור אותם על ישר המספרים המחיק בשתי . הדרכי ם כתב סתרים התלמידים מוצאים 9פעילותב את הערך של הצורות ושומרים . צ ידי המובייל 2על איזון בין אםסעיף אבמובייל ב , לדוגמה גם , 21ה וא המתומןהערך של שני העיגוליםהערך של ערךולכן , 21הוא לוהשקולים . 6הוא כל עיגול יכוליםהמתקשיםתלמידים לכתוב א ת המספרים על . הצורות 59 ? מה עוד STEM משלבים | הצעה לפעילות נוספת במדריך זה 491ו- 391לוח משחק וכרטיסי משחק מנס פח ה בעמוד ים : אביזרים ח ייל לכל שחקן או שחק נית , קוביית משחק לכל קבוצה : ציוד נוסף : הוראות מסבירים להם שעלי הכותרת . שואלים א ת התלמידים אם הם יוד עים מה תפקיד על י הכותרת בצמ ח• ושתפקידם למשוך חרקים כמו דבורים ופרפרים לפרח כדי לאסוף , הם החלקים הצבעוניים של הפרח . וכך הפרחים מתרבים , כשהם עוברים בי ן הפר חים הם מעבירים א ת האבקה . צ וף ואבקנים מסבירי ם להם שלמיני ם שוני ם יש עלי כותרת בצב עים ובגדל ים שונים וגם מספרים שונים של עלי• ) . 6 ( ונרקיס ) 5 ( רקפת , ) 4 ( כמו פרג , אך יש פרחים שיש להם מספר קבוע של עלי כותרת , כותרת . שחקנים 4 – 2לאחר ההסבר מ חלקים את הכיתה לקבוצ ות של• . כל שחקן ושחקני ת מטיל ים בת ורם את הקוב ייה ומתקדמים על הלוח בה תאם למספר שהתקבל• לוקחים פרחים כמו הפרח המופיע במשבצת : בונים מצב כפל מתאים , כשמג יעים לפרח מסוים• מ חשבי ם את סך כל עלי הכותרת בכל הפרחים בעזרת תרגיל , במספר המתאים ל תוצאת הקו ביי ה : החישו ב מת בצע כך . כפל ומתקדמים מספר צעדים כתוצאת תרגיל הכפל 4 × תוצאת הקובייה – פרג 5 × תוצאת הקובייה – רקפת 6 × תוצאת הקוב ייה – נרקיס וחוזרים אחור ה מספר 2כופלים את המספר המתקבל בהטלת הקו ביי ה ב- , כשמג יעים לשבלול• . צעדים כתוצא ת התרגיל 63 . הוא המ נצחלמשבצת האחרונהמי שמגיע ראשון

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار