|
|
صفحة: 111
: עמוד בספר נעזרים בישרפעילות עם המורה ב המספר ים הריק כדי לפת ור תרגילי חיסור שבהם שני המספרים הם . דו-ספרתיים מציגים ש תי אפשרויותושילתאדם מכיוו ן שמדובר בתרגיל . לקפיצות – חוק ה חילוף אינו מתקיים , ח יסור ולכן שניהם מתחילים באותו מספר ) . המחוסר ( אדם בו חר ל התח יל בקפי צה של שילתואיל ו , עשרות שלמות מתחילה בקפיצה ב יחידו ת ל עשר ת . השלמה הקרובה ביותר היא להדגיש אתמטרת הדיון ההבדלים בין שתי הדרכים ולהציע דרכים נ וספו ת כדי לפתח מגוון אסטרטגיות ולהעמיק א ת התובנה . המספרית חש וב לעודד את התל מידי ם לפתור . את התרגילים בדרך הנ וחה להם : דרך יעילה נוספת לפתרון 103 111 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה
|

|