صفحة: 110

18 102 : עמוד בספר לעיתים קשה 02פעילותב לתלמידים למצוא אפשרויות כדי . כפ י שיאיר אומר , שונות , לדרך הפתרוןלעודד מודעות אפשר לבקש מהם לה ציע אפשרו יות לתרגיל ים שקל להם לפ תור ולתרגילים שקש ה להם . לפתור , אין הגבלה לסוג המספרסעיף א ב ולכ ן תלמיד ים יכול ים לכתוב תרגילים פשו טים שהמחסר בהם . 0או 1כמו , חד-ספרתיה וא כל התרגילים מצריכיםסעיף ב ב המספרשולכ ן חשוב להבי ן,המרה הגדול ביותר שאפשר לחסר הוא ב הנחה שמדו בר במספרים ( 68 ) . טבעיים יש מגוון אפשרויו תסעיף ג ב המחסר ( לתרגילים ללא המרה , ) 45עד 05ה וא אחד המספרים מ- ה מחסר הוא אחד ( ועם המר ה ) . 95עד 55המספרים מ- הצעה להרחבת הפעילות מבקשים מהתלמידים למצוא את כל האפשרויו ת המתא ימות ? מה עוד . גו-סעיפים ב ל כותבים תרגילי חיסור| הצעה לפעילות נוספת כותבים על הלוח מספרים שונים ומ תארים לתלמ ידים את : למשל , ה הפרש הנדרש . ___ספרת היחידות או העשרות של ההפרש היא • ספרת היחידות או ה עשרות של ההפרש קטנה או גדולה • . ___מ- . ___ההפרש הוא מספר גדול או קטן מ-• התלמידים מנסים לכתוב תרגילי חיסור בעזרת המספרים ש על . הלוח 110 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار