|
|
صفحة: 160
7 148 : עמוד בספר הצעה להרחבת הפעילות אפשר לבקש 6 פעילותלאחר מהתלמידים לכתוב את שמם ) שם פר טי ושם משפ חה ( המלא לזהו ת , במחברת באותיות דפוס . זוויות ישרות ולסמן אותן מתלמידים מתקדמים אפשר לבקש למצוא מילה שבאו תיות שלה יש . כמה שיותר זוויות ישרות הזו ויות 4עוסקת ב- 7 פעילות : הישרות בס ימן החיבור . 8 פעילותפעילות זו היא הכנה ל התלמידים בעיקר זוויתראועד כה זו הפעםו , בין שתי קרניים הראשונה שהם רואים זוויות ישרו ת בין קוו ים מ צטלב ים ה יוצרי ם . ארבע זוו יות מושית הבל שית בפעילות זו מבנה הדגם החוזר , מחומש , משושה ( אוהABC ולכן הצורה הבא ה , ) משולש ) . אפשרות ב ( תהיה משושה אפשר לה ציע לתל מידי ם הזקוקים לכך לומר לעצמם בקול את סוגי המצולעים לפי הסדר כדי לזהו ת את הדגם ה חוזר או לס מן אותו בעזרת : כך , קווים 160 הערות לעצמי : מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן
|

|