|
|
صفحة: 57
: עמוד בספר מוצגים ש ני מ צבי כפל 6 פעילותב ה תלמידיםבו-סעיפים א ב : שונים מחשבים את מספר הפרחים . הכחולים והוורודים בכדים התלמידים צריכיםדו-סעיפים ג ב ) כלומר כד פר חים ( לה וסיף קבוצה או לגרוע , למ צב הכפל בעזרת צי ור ולכתוב תרגיל , ממנו בעזרת קיפול . מ תאים מ תלמידים שיב צעו תרגיל חיבור בסעיף ( או תרגיל חיסור ) בסעיף ג ( כדאי לבקש לכ תוב גם תרגיל ) ד כפל המתא ים למ צב הכפל החדש . שנו צר אפשר לבקש מהם לתאר את הש ינויים בתרגילים על ישר כלומר על ידי קפיצה , מספרים . קדימה או אחורה מושית הבלשית בפעיל ות זו יש כמ ה אפשרויות למבנה הדגם : החוזר ואז החלק הראשו ן – ABCC . ה וא תחילת הדגם ואז החלק הצהוב – ABBC הש ני ברצף הוא תחילת . הדגם ואז החלק האדו ם – AABC השלישי ברצף הוא תחיל ת . הדגם ואז החלק האדו ם – ABCA הרביעי ברצף הוא תחילת . הדגם לכן יש יותר מתשובה נכונה . אחת חלקי הזחל המתאימים הם : אלה 53 57 מדריך למורה | כפל
|

|