صفحة: 106

16 98 : עמוד בס פר פ ותריםפ עילות עם המורה ב תרגיל חיסור של מספרים . עם המרהדו-ספרתיים כדאי לשאול את התלמידים א יך יוד עים שמדובר בתרגיל שנדרשת תלמידים המנסים . ב ו המרה לפ תור את תרגיל החיסור בדו מה . לתרגילי החיבור עלולים לטעו ת תלמידים שיפרקו כל מספר רו תחילהסויח , לעשרות וליחידות , 40 – 10 = ___ את העשרות – ייתקלו בקושי בהמשך הפתרון וייתכן אף שישגו שגיאה נפוצה . 6-מ 3ויחסרו את סביר שתלמידים המשתמשים באמצעי ההמחשה ימ צאו דרך בניגוד לתלמידים , נכו נה לפ תרון . שיחפשו קיצורי דרך מסייעת בחלוקת 14 פעילות שמוסבר ומודגש , הפתרון לשלבים בהם עקרון ההמרה בחיסור ודרך . ה עבודה עם המשטחים 106 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار