|
|
صفحة: 104
15 96 : עמוד בס פר עוסקת בת ובנה 11 פ עילות משימות מסוג זה . מספרית את ה יכולת , בין היתר , מפתחות של התל מידי ם לבקר את הפתרונות שלהם ולהפעיל שיקול . דעת ב מהלך הפתרון היא להגיע למסקנהמטרת הדיון שמכיוון שספרת ה עשר ות של 4המחוסר בכל התרגילים היא די לבדוק , חד-ספרתיוהמחסר הוא את ההפרש בין ספרו ת היחידות כדי לדעת אם ה תוצאה קטנה . 04או גדולה מ- 04שווה ל- , 04מ- יפתרו אתתלמידים המתקשים וכך , ה תרגילים ב עזרת משטחים . יזכו לתרגול נוסף מושית הבל שית בפעילות זו מבנה הדגם שעל ולכן יש , עזגהAB הוא לבחור רצף של שני צבעים והשלט המתאים הוא , שונים : השלט השמאלי 104 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :
|

|