صفحة: 154

142 : עמוד בס פר מושית הבל שית בפעילות ז ו מבנה הדגם ולכן , AABC החוזר הוא השל ט המ תאים הוא השלט : הימני מספרים במספרים מספרים"בפעיל ויות בפי נת מ וצגת תמונה של " במספרים מטרת . היום-יוםמחיימצב הפינה היא לעודד את התלמידים לתאר את התמונה ולשאול שאלו ת תוך שימוש בידע וב מושגים . שלמדו עד כה דוגמאות לנושאי ם שאפשר : לשאול עליהם ב תמו נה זו תכונות של , סוגי המצולעים . זוויות ישרו ת , מצולעים ? מה בקבוצה כוללת " מה בקבו צה"הפינה מציאת : פ עילויות משני סוגים יוצא דופן ומציאת תכונות משותפות לפריטים בקבוצה ואיתור הפריט המתאים לה . ביותר מתוך פריטים נתונים בפעילויות שבהן מוצאים מה יוצא דופן יש תשוב ות ויש לקבל , אפשריות שונ ות אותן כל עוד הן מנומקו ת מומלץ לקיים שיח על . ה יטב . תשובות התלמיד ים ? מה עוד מציירים פרצופים מצחיקים העצהI לפעילות נוספת במדריך זה 791נספח ח מ עמוד : אביזרים דפים חלקים , קוביית משחק : ציוד נוסף התלמידים מטילים את הקובייה כדי לקבוע את צורת : הוראות מ טילים אותה שוב כדי לקבוע את צורת האף וממשיכים , הראש התלמידים יכולים . כך כד י לקב וע גם את צורו ת העי ניים והפה . להוסיף פרטים כרצונם ולצבוע את הפרצו פים : יש כמה תשובות אפשריות 4פעילותב . יוצא דופ ן משו ם שהוא היחיד שאינ ו סימ טרימצולע א . ואיל ו ה פרצופים האחרים הם משושים , יוצא דופן משום שרק הוא מחומשמצולע ב . יוצא דופן משום שהוא היחיד שכל הצלעות שלו שוותמצולע ג 154 מדריך למורה | מצולעים ומדידת זמן

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار