صفحة: 50

24 46 : עמוד בספר עוסקי םעם המורה 41פעילותב . מפיקטוגרמהבקריאת נתו נים ייצוג נתונים בעזרת ציורים הוצג , בכיתה א 4לתלמידים כבר בספר שהתלמיד יםבפיקטוגרמהאך ייצג ) ציור ( הכירו בכיתה א כל סמל לעומת זא ת . פריט אחד הנוכחית מורכבתהפיקטוגרמה כל סמל מייצג מספר כלשהו : יותר ולכן נוסף מקרא , של פריטים ה מסב יר כ מה פריטים מייצג כל . סמל בעזרת המקרא אפשר ליצור מצבי אם ציור אחד , לדוגמה . כפל שונים , מאפים 4של אר יזה מייצג ציורים 3ובעמודה השמאלית יש 21אז בעמודה יש – של אריזות . מאפים בסך הכול בגלל מ ורכבות המשימה כדאי לב צע א ותה עם התלמידים . בקבוצות למידה קטנות ה יא להסביר את מטרת הדיון תפקידו של המקרא ולתרגל קריאה של נתו נים והבנ תם על ידי תלמידים המתקשים . השימוש בו בקריאת הנתונים יכולים לכתוב את . מספר הפריטים על כל ציור 4 4 4 44 4 4 4 4 50 הערות לעצמי : מדריך למורה | כפל

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار