صفحة: 100

13 92 : עמוד בס פר ה תלמידיםפ עילות עם המורה ב נעזרים בישר המספרים הריק כדי לפ תור תרגילי חיסור בתח ום כדי לתכנן נכון את . 001ה- מומלץ , הש ימוש בישר הריק לשאול את התלמידים על ההבדל בין פתירת תרגילי חיבור לפ תירת : תרגילי חיסור על ה ישר ) . השל ם ( יש להתחיל מהמחוסר• ק ופ צים , כיוון הקפיצות משתנה• . לצד שמאל עד 3נועם מדגי ם קפ יצה של לעשרת השל מה ( 07למספר ועוד קפיצה , ) הקרובה ביותר . 66עד למספר 4נוספת של יש ל הסביר לתלמידים שמכיו ון לא , שמדובר במספרים גדול ים אלא על , מקפידים ממש על הדיוק היחסיות של המרחקים בין המספרים והמקום היחסי של . ה מספרים היא ל הסב יר את דרך מטרת הדיון קופצים עד – הפתרון בחיסור לעשרת שלמה ומוסיפים את התלמידים . הקפיצה שנותרה יכ ולים להציע דרכים נוספות וחשוב לשוחח על יעילותן , לפ תרון לדוגמה האפשר ות , של הדרכי ם לה יעזר בקפיצות שהם כבר יודעים . לפתור בעל פה 100 מדריך למורה | חיבור וחיסור עם המרה הערות לעצמי :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار