صفحة: 54

22222222 22 : עמוד בחוב רת ק , ק / הקניית הצלילים קָ ק , בָרָק : הקניה בָרָק כתבו על הלוח את המילה . בָ וחזרו על הצליל הראשון מוכר רָ כדאי לבדוק אם הצליל ,לאחר מכן . תָמָר מהשימוש במילה ק – כתבו את האות האח רונה והדגישו שמדובר באות המופיעה . בסוף מילה ו-ק קָ הוסיפו ללוח גם את הצלילים הדגישו את שם . וקראו אותם בקול . האות קריאה בקשו מהתלמידים לקרוא את אפשר . הצלילים מתוך החוברת לשנות את סדר הצלילים בכל פעם ולבקש מהתלמידים להצביע על . הצליל בדף צבעו רק ק ? מה יצא : שאלו ? מדוע מצויר כאן קלמר דווקא הצעות למשחק ? . . . אילו מילים מתחילות ב• ? . . . אילו מילים מסתיימות ב• " . אתם תרימו יד . . . ואם יש בהן, אני אגיד מילים"• " . תצעקו בקול . . . בהםואם יש,אני ארים חפצים"• כל קבוצה בתורה . חלקו את הכיתה לשתי קבוצות – "תחרות שמות"• המ שחק מסתיים . תחשוב על שם שיש בו את אחד הצלילים שנלמדו . כ שלאחת הקבוצות אין עוד רעיון לשם נוסף 54 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار