صفحة: 37

5555 5 : עמוד בחוב רת בעקבות הקריאה כ די להבחין בין מילים כתובות ובין בעמוד זה התלמידים, ציורים מתבקשים לצבוע רק שלטים שיש . בהם מילים קראו באוזני התלמידים את המילים שבכל שלט וקשרו ביניהן בקשו ,לאחר מכן . ובין האיורים מהתלמידים לחפ ש בשלטים מילים . שיש בהן אותיות מוכרות למה יש : עוררו שיח סביב השאלות מה צריך להיות ? שלטים ברחוב ואם לא יודעים לקרוא ? כתוב בהם האם לדעתכם אפשר לשער מה – ? איך ? כתוב אפשר להציע לתלמידים לבחור שלט מהסביבה הקרובה לביתם או . שלט מסקרן שראו במקום אחר בקשו מהם לברר בעזרת מבוגר ולהכין אחד דומה,מה כתוב בשלט . לתצוגת שלטים בכיתה אפשר להציע לתלמידים לחשוב על שלט שיתאים לדלת הבית שלהם שאלו . או לדלת החדר שלהם ? מה תרצו לכתוב בו : אותם ? למה בואו נדבר אפשר להציע לתלמידים רעיונות,כדי להניע את השיח ולקדם אותו להקריא, לקרוא ספרים : לדוגמה, לדברים שיוכלו לעשות כשידעו לקרוא לקרוא הוראות למשחק וללמד ילדים, סיפור לאחות או לאח קטנים לקרוא כתוביות בסרט שאינו,לקרוא תפריט במ סעדה,אחרים לשחק בו לקרוא, לקרוא שלטים ומודעות בסופרמ רקט ובחנויות אחרות, בעברית . לקרוא שלטים בלונה פארק ועוד,שמות רחובות 37 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


 لمشاهدة موقع كوتار بأفضل صورة وباستمرار