|
|
صفحة: 76
44444444 44 : עמוד בחוב רת הזכירו . ש חר יוצאים מהשם לתלמידים את ה דמות של שחר שהכירו בפוסטר שבתחילת ציינו שנלמד לקרוא צלילים . החוברת . שחרנוספים דרך השם של חשוב לזכור שהתלמידים כבר מכירים את כל האותיות מהחוברת הראשונה ונחשפו בהקניה לסימני ולכן התרגול , הניקוד קמץ ופתח בעמודים אלה אינו בבחינת הקניה חדשה אלא ביסוס והעמקה של ידע . קיים ש , ש / הקניית הצלילים שָ ידע עולם זה נכיר דמותבעמוד : הסבירו הלוח את המילהכתבו על . חדשה ושאלו את התלמידים מה ש חר הסבירו שיכולות להיות לה . פירושה : כמה משמעויות . שם פרטי . 2 ; מוקדם בבוקר . 1 ש , ש חר : הקניה כתבו את הצירוף ש , קראו את השם האות : הסבירו . בנפרד וקראו אותו . מסומנת בנקודה בצד ימיןש הנקודה מבדילה אותה מן האות שבה הנקודה מסומנת , הנקראת שִין . בצד שמאל מליאה כדי ללמד את ההבדל בין שתי פתחו את מליאת הקנייתהאותיות והקנו את " ש ימנית ושמאלית " : האותיות לפי השלבים האלה הקניה מפורשת של – מידהל • הדגשת הצורה והצליל תוך פונמית-התאמה הגרפוה . ומרכיב הדיוק משחק לביסוס – משחק • הטמעת ההבדלים בין שלו . ימנית ושמאלית הבחנה שמיעתית ? ש / שָאיפה שומעים ? האם היום יש מלכים ומלכות ? מי חי בו ? מה יש בו ? מהו ארמון : שאלו ) . אוצרות , כ ס מלכות , שרביט , כתר : אפשר להזכיר מילים כמו ( ? היכן . בקשו מהתלמידים להתבונן באיור של הארמון ולתאר מה רואים בו בקשו מהתלמידים לצבוע מה שיש בו ? ש / שָ באילו מילים שומעים : שאלו ? מדוע ? מה צבעתם : שאלו . ש / שָ , שבשבת , עשן , משרת , שעון , שר שרת , שרביט , שטיח , שער : המילים הן . שרוול , שבלול הרחבה ? מדוע ? מי היה פעם עֵר בשחר : בעקבות המילה שחר אפשר לשאול אפשר לדבר גם ) . ומכאן שמו , השמיים עדיין שחורים ( ? איך השחר נראה , שחר , אחר צוהריים , צוהריים , ערב , בוקר , לילה , יום ( חלקי היממה על ? איזה חלק ביממה כל מילה מציינת : שאלו ) . חצות 76 קסם וחברים | ראשית קריאה וכתיבה 2
|

|